Tue var aktiv, lavede opslag, fik likes og kommentarer - men uden at det rykkede.

På kun 6 måneder gik Tue fra stilstand på LinkedIn til at få ca. 42 nye potentielle kunder om ugen på platformen.


Kunden:
Tue Højdal fra Grønne Leverum ApS

Branche:
Anlægsgartner

Størrelse:
Ca. 20 ansatte

Fra stilstand til strategisk netværk på LinkedIn

Før Tue Højdal, ejer af anlægsgartnerfirmaet Grønne Leverum, startede sit LinkedIn-forløb med Janus, stod han et sted, mange nok kan genkende: Han var aktiv, lavede opslag, fik likes og kommentarer – men uden at det rykkede.

“Før jeg startede rejsen på LinkedIn sammen med Janus, var jeg gået i stå. Jeg kunne ikke rigtig få noget ud af LinkedIn. Jeg var kontinuerlig med nogle opslag, og jeg fik lidt forskellige kommentarer og likes. Men jeg følte ikke rigtig, at der skete mere”

Selvom virksomheden voksede støt, var LinkedIn-tilstedeværelsen gået i stå. Tue vidste, at der måtte en ny tilgang til, hvis platformen skulle give værdi – og tilfældet ville, at han faldt over BrandOut og Janus online.

En ny måde at bruge LinkedIn på

Forløbet med Janus blev startskuddet til en helt ny måde at tænke netværk og synlighed på.
Tue lærte, hvordan en mere målrettet og systematisk tilgang til LinkedIn kunne åbne døre til nye relationer – og potentielle kunder.

“Jeg var ikke klar over, at man relativt nemt kunne få nye relationer ved bare at være lidt opsøgende. Og på den måde udvidede mit netværk lettere”

Sammen fik de lagt en plan med struktur, deadlines og konkrete mål. Det hjalp Tue til at holde momentum og omsætte indsatsen til reel vækst i sit netværk.


“Jeg er overbevist om, at der kommer noget trafik den vej igennem, som ikke var kommet, hvis ikke jeg havde taget det her forløb”


Resultatet: 1.200 nye, relevante relationer med folk indenfor hans branche.

På bare et halvt år har Tue udvidet sit netværk med over 1.200 nye kontakter – langt de fleste potentielle kunder eller samarbejdspartnere inden for hans branche.

For Tue har investeringen i forløbet været hver en krone værd, fordi han nu arbejder langt mere strategisk og struktureret med sin tilstedeværelse på LinkedIn.

Jeg har fået rykket ved nogle grænser, både personligt, men også vidensmæssigt, om brugen af LinkedIn og hvad det kan som platform, men også bare ved mit mindset generelt. Det har været ekstremt gavnende for mig

Om Grønne Leverum:

Grønne Leverum er et anlægsgartnerfirma, der skaber og vedligeholder grønne uderum for både kommuner, private, boligforeninger og erhverv på Nordsjælland og i Hovedstadsområdet.

De løser opgaver fra små projekter til anlægssager på op til 15 millioner kroner.

Hjemmeside: www.groenneleverum.dk

Vil du connecte med Tue på LinkedIn? Find ham her

Vil du også gerne have, at din indsats på LinkedIn
fører til potentielle kunder?

Book en afklarende samtale